Letecké víčko nádrže

15.11.2009 11:23

Jelikož Jawácký víčka absolutně netěsní,tak po dlouhe rozmýšlení padla volba na vevaření leteckého víčka z Hondy.Přes inzeráty jsem sehnal víčko z Hondy CBR 600 a nádrž z CB 500 na koupil řezací kotouče a pustil se do řezání.

Po spasování přišlo na řadu vaření,zvolil jsem autogen a mosaz,tento způsob nedoporučuji,příště bych volil CO2,protože plamenem se to strašně zkroutilo.

Po zavaření,přebroušení a odmaštění perchlorem následovalo zalití dvousložk.epoxidem(pro jistotu nepropusnosti svárů) a došlo na úmorné tmelení a broušení(cca 8 vrstev).První 3-4 vrstvy jsem dělal polyesterovým tmelem s příměsí hliníku(z důvodu větších nerovností-autogen) a další vrstvy polyesterákem finiš.Po 24 hodinách nastříkáno plničem ve dvouch,přičemž každá vrstva byla přebroušena pod vodou smirkem č.800.z důvodu nedostatku času po týdení pauze proveden nástřik vrchní barvou a lakem.Posléze vylito epoxidem.

Cenová kalkulace:

Nádrž....................................................500,-

Víčko.....................................................900,-

Barvy a tmely cca...............................500,-

Celkem...........................cca..............1900,-

 

 

 

 

 

Zpět

Letecké víčko nádrže